PinExt Mașinile cu floricele invadează simțul artei în mediul urban

Nu pot să nu observ că în ultimii ani a devenit o modă decorarea mașinilor cu flori și poate și niște fluturași, chestii din astea de femei. O mașină mică, care seamănă cu o broscuță invadează simţul artei în mediul urban, devenind un snobism.

O notă de drăgălășenie, de exprimare mădărită a fetițelor, mai nou și a doamnelor. Câteodată zâmbesc, altădată mi se pare oribil. Dar nu decoratul în sine ci lipsa de personalitate a femeilor, care au început să se copieze una pe alta. Firmele de producție publicitară cred că se prind deja de cap la cerințele vaste ale acestor femei. Asta e doar părerea mea.

Azi răsfoind blogosfera am găsit mai multe articole despre evenimentul Smart Times 2012 organizat în Antwerp. Evenimentul a adunat la loc o duzină de mașinuțe Smart, drăguțe și agile.
Deci, acolo să vezi personalitate și creativitate la șoferi. Un curcubeu complet se alinia, o varietate ce n-are limite. Nu sunt neapărat fană Smart for two, cât roadster, dar personalizarea acestor mașini parcă n-ar mai avea limite. Găsiți pe blogul Denisei o galerie foto ce merită privită.

Poate pentru mine aceste note de creativitate înseamnă mai mult decât pentru cea care și-a lipit 10 autocolante în formă de flori.

Pentru mine este o formă de exprimare personală.

70720656618761155 Ty12EKYh f Mașinile cu floricele invadează simțul artei în mediul urban